Parajumpi saaga jätkub – kuidas väiksel Eestil õnnestus võitlus suure Hiina vastu.

 

Vahepeal olin ma jõudnud helistada kõikidesse võimalikesse ja võimatutesse ametkondadesse ning uurida, mida ma peaksin tegema. Tarbijakaitse ütles, et nemad ei saa aidata, kuna tehing toimus väljaspool Eestit ja Euroopa Liitu. Neil on küll must list olemas, aga sinna pannakse ainult Eesti netipoed. Aga anti head nõu, on võimalik oma pangaga suhelda ja taotleda krediitkaardi pettuse korras raha tagastust. Võib ainult aimata, kes kibekiirelt LHV kõne võtsin ja siis juhendite järgi tegutsema asusin. Ausalt öeldes oli mul sellest we are very sorry kirjasõbrast vaikselt kõrini saamas. Pangapoolse protsessi alustamiseks, soovisid nad kogu kirjavahetust we are sorryga, pilte originaalist ja feikist ning ma pidin oma iludus tagasi saatma, jagama pangale tracking code ning lõpuks kätte saada kirjalik tõestus, et we are sorry on paki kätte saanud.

Pildiotsingu krediitkaardipettus tulemus

Samal ajal kui ma pangaga asju ajasin,  pidasin ma oma Hiina kirjasõbraga tihedat we are sorry kirjavahetust. Mina nõudmas aadressi, kuhu see nn originaal tagasi saata, nemad väitmas, et ennem aadressi ei saa, kui ma olen nõus, et tagasi makstavast rahast läheb maha summa, mis kulus see iluduse minule saatmise peale. Mina küsisin vastu, et kas nad oma apsaka tõttu ei peaks mulle tagasi maksma soome tollimaksu. Nii me tükk aega kauplesime. Mina jah ei öelnud, sest mis mõttes, free shipping, tähendab 50 eurost lisakulu, kus see veel kirjas oli. Pealegi olin ma umbes 25 eurose kilejope eest  kümnekordse hinna maksnud.

Aga remargina tuleb mainida, et see lubatud 24/7 klienditeenindus, tegelikkuses vastas mulle alati 7-8 paiku hommikul ja järgmine vastus tuli järgmisel päeval samal ajal. Nädalavahetus oli puhkamiseks mõeldud, nii et siis ei vastanud keegi mu kirjadele.

Pildiotsingu 24/7 service tulemus

Minu loogika väidab, et kui ma ehitan tõsist petuskeemi üles, siis see ei ole mõistlik ja usaldust tekitav kasutajanimi ega meiliaadress, cheap oakleys sunglasses carter – service.24clock@gmail.com. Skeemist peaks ikka nii palju teenima, et samalt, kes lõi originaalile suht sarnanes koduka looks ka originaalsema meili aadressi. Reaalselt pisiasjad loevad, aga võib-olla Hiina on nii suur, et seal ei ole see oluline, ikka leidub minu suguseid unistuste tagaajajaid, kes ostavad outlettidest nänni.

Oli vaid aja küsimus kumb meist alla annab. Aga mul ei olnud plaaniski alla anda ning miks mitte lugeda iga hommik nalja, mis algab sõnadega we are very sorry. Mingi hetk sai neil minust kõrini ja ma sain aadressi kätte, mis seekord ei jagunenud kahe riigi vahel ega jäänud lõpuks keset keskväljakut seisma, vaid googeldades tunduski aadress. Aga siis loeti ette tingimus, et kui ma soovin raha kätte saada, tuleb mul ümbriku peale kirjutada, et post läheb eraisikule ning maksumus on alla 20 dol. Ausalt, ega see jope sedagi ei maksnud, kui ma peale vaatasin, nii et ma võin reaalselt väita, et see maksab ka 5 dol, peaasi, et sa sellele kräpile postkontorisse järgi lähed.

Pildiotsingu must kilekott pakk tulemus

Suurest rõõmust, et asi lõpuks ometi edenema hakkas, ostsin musta prügikoti ja läksin postimajja seda innovaatilist originaali, mis kuidagi talv 2017/2018  parajumper kollektsiooniga ühtida ei tahtnud, kuigi we are sorry väitis, et see on kõige uuem mudel, tagasi saatma. Sattusin väga laheda teenindaja otsa, kes suutis mu feiki nii väikseks pressida peale istumisega, et sellest sai maksikiri. Mulle väga sobis, sest seda vähem ma selle tagastamise eest maksma pean. Kuna ma pidin panka saatma oma paki träkkimiseks tšeki, siis kodus avastasin, et minu kuulus parajumper ei lähe mitte Hiina, vaid kogemata Afganistani. Ma ise paki peale kirjutasin Hiina, aga tšeki peale oli saanud Afganistan. Kindlasti seal oleks see jope ok, aga kuidas ma siis we are sorrylt raha tagasi saan, kui mu jope kuskil Afganistani mägedes oma elu elama hakkab? See veel puuduks, niigi läks selle aadressi välja peilimisega aega maailm. Ammu olin ma nädalase tagasi saatmise kohustusest mitmel ringil üle sõitnud, aga olen  mina süüdi, et we are very sorry ei suuda saata mulle aadressi, kuhu see moodukaup tagasi saata. Asi lahenes kiirelt, Omniva sai pakil sabast kinni ja saatis selle ikka Hiina poole teele.

china-flag-map-800x321Nüüd tuli lihtsalt we are very sorryga small-talki kirjutada ja oodata, kui pakki Hiina jõuab. Väga kiirelt jõudis kohale, aga kas mu Hiina kirjasõber läks sellele järgi. Otseloomulikult ei, mina näen, et on kohal, tema kirjutab, et tema ei tea midagi. Nii peaaegu kuu aega järjest. Lõpuks kuidagi tuli välja, et ta sai selle paki kätte. Yes 😉 Pank sai hakata tegutsema. Aga ma nimme kirjutasin we are sorryle ja uurisin, kuidas ma oma raha tagasi saan. Hiina kirjasõber ei jätnud ka mind seekord üllatamata vaid vastas, et tema tahtis nii väga mulle raha saata, aga minu pank vastas, et mina olin rahast loobunud. Ma mõtlesin, et ta ei suuda mind enam ühegi oma naljaga üllatada, aga ets kae, geenius on see Hiina kirjasõber uute naljade genereerimisel. Sel teemal me vaidlesime veel tükk aega, mina talle üritades selgeks teha, et ma tahan raha tagasi, tema väites, et mina ei taha. Õnneks ei läinud rohkem kui kuu aega ja tänu LHV tegutsemisele, sain ma raha we are very sorrylt tagasi. Ma küll arvan, et ilma panga vahele segamata, me siiamaani we are sorryga kaupleme ja ma ei oleks üldse imestunud, kui kahjude hüvitamiseks oleksin ma juba uue kilejopest originaal talvejope saanud, peaasi, et nad raha tagasi maksma ei peaks.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s